Laden Evenementen

« Alle Evenementen

PANAL: Omgaan met ontevredenheid: Hoe overleven in deze EIS-tijd?

15 oktober |13:30 - 16:30

Ontevreden cliënten, patiënten en familie opvangen: het is geen prettige job. Een ontevreden cliënt zet druk en dat bemoeilijkt een professionele aanpak. We ergeren ons aan de manier waarop ongenoegen wordt geuit, vaak gebeurt
dat tegen de verkeerde persoon en we weten niet hoe we moeten reageren… Nochtans zijn klachten belangrijk voor een organisatie. Ze komen vaak van loyale cliënten die op een duidelijke, maar niet altijd correcte manier willen zeggen wat er fout loopt. Het opsporen en aanpakken van ontevredenheid kan tot een betere dienstverlening leiden.
In deze praktische opleiding onderzoeken we de ontevredenheid en het belang om deze aan de oppervlakte te brengen. Door een kritische analyse van klachtengesprekken van de deelnemers worden hun reacties geanalyseerd. We bieden recepten aan om ontevreden cliënten op een professionele manier tehelpen.

De doelgroep zijn artsen, verpleegkundigen, psychologen, pastores, moreel consulenten, sociaal werkers, ergotherapeuten, kinesitherapeuten, vrijwilligers, …
De vorming wordt verzorgd door Karen Claes, zaakvoerder, trainer, consultant en coach bij VICE CONSULTANCY.
Code: ONTVR/2019

Datum: Dinsdag 15 oktober 2019 van 13.30u. tot 16.30u.
Locatie: Panal, Waversebaan 220, 3001 Heverlee
Kostprijs: 45 euro

Gegevens

Datum:
15 oktober
Tijd:
13:30 - 16:30
Evenement Categorie:

Locatie

PANAL vzw
Waversebaan 220
Heverlee, 3001 België

Organisator

PANAL vzw
Sluit box

Vul a.u.b. jouw gebruikersnaam of e-mailadres in.
Je zal een link via mail ontvangen om jouw paswoord te wijzigen.